14. srpna 2012

Přáníčko pro vnučku

Jak vzniklo toto přání? Na youtube někdy prohlížím videa holek za mořem, co nového vymyslely. Občas také nad tím vrtím hlavou. Stává se, že mne ale jejich nápad zaujme tak, že ho vyzkouším. A tak jsem přišla i k nápadu na Gelové přání. Je to vlastně jen tekuté mýdlo v zipovém sáčku. Sáček jsem oblepila všude možně, aby mi mýdlo nevyteklo. Pod mýdlem je 3D žabka nalepená na čtvrtce, zdobené razítkovanými kytičkami, které jsem vybarvila akvarelovými pastelkami.






A takto vypadá celé přáníčko. Posílala jsem ho poštou a došlo v pořádku. Vypadá to velmi zajímavě, žabka jakoby plave. Hlavní bylo, že se přáníčko Zuzance líbilo. A o to mi šlo.

Děkuji za návštěvu a přeji příjemný letní den.

2 komentáře:

  1. No teda, tak to je fakt originální nápad :o) Gratuluji Helo, přáníčko je krásné. Pro děťátka se tvoří obzvlášť radostně.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tomu říkám nápad, je to moc pěkné a určitě udělalo radost :-)

    OdpovědětVymazat