4. srpna 2012

Seznam ....další dny už potřetí

Nákupní seznam...
Nákupní seznam na scrap by byl dlouhý, předlouhý. Je tolik věcí, které nutně, ale opravdu nutně potřebuji, že mne to až děsí. A tak raději tento seznam nechám pouze ve své hlavince. Jinak obyčejný nákupní seznam píši každý den, protože chodí nakupovat syn. Já když jdu nakoupit, nechám seznam buď na lednici nebo na stole. A když už si dám seznam do tašky, nemám brýle. Takže to vyjde nastejno.


Chci vidět...
Určitě bych ráda s vnoučaty do Dinoparku v Plzni, protože jak Zuzka, tak Píďa dinosaury milují.
Já bych si ráda znovu prošla starou Prahu. Nejvíc mne láká zlatá mozaika na chrámu sv. Víta. Ráda bych i do kláštera na Zbraslav. Mám pocit, že tam jsem ještě nebyla. Na Prahu mám hodně vzpomínek z mládí. Každý rok jsme tam se školou jezdili na výlet. Vždy jsme prošli pamětihodnosti - třeba úžasnou knihovnu ve Strahovském klášteře. A výlet byl pokaždé zakončen návštěvou divadla. Bylo zajímavé vidět na vlastní oči pana Růžka nebo pana Kemra v Národním divadle. Tak bych si ráda zavzpomínala na dobu mládí.




Scrap plány...
Jet na podzim na sraz. To je můj velký plán.

Na výlet balím...
Už hodně dávno jsem na žádném výletě nebyla. Ale kdybych teď někam jela, určitě bych si připravila cestovní deník. Foťák jsem vozila vždy.

Chtěla bych upéci...
Tak ty borůvkové koláče jsem už pekla a ty byly....


Žádné komentáře:

Okomentovat