9. srpna 2012

Záložkový swap

Na Fléru v mé oblíbené komunitě stejně "trefených" hoplk bylo vyhlášeno další téma: Záložkový swap. Přihlásila jsem se do individuálního. Zadání bylo - jedna normální a jedna francouzská záložka. Jako swap partnerka mi byla vylosována Kacelina. Pro mne to byla trochu sázka do loterie. Hlavně ta francouzská záložka. Stále mi nešla a nešla. Pak mi pomohla Boženka (Božik). Poslala mi mustr a tolik krásných výseků. Ještě jednou moc děkuji. Takže všechny přípravy a nástrahy jsem zvládla.
Francouzskou jsem udělala pouze jednu. I tak mi to přišlo jako boj. Ale stala jsem se vítězem. Obyčejné záložky jsem udělala tři. Na každou jsem použila trochu jinou techniku, např. savování nebo akvarelové pastelky. Ještě jsem přidala ATC kartičku do sbírky.









Už se moc těším na záložky, které dostanu od své tajné swap partnerky.

Děkuji za návštěvu a přeji hezký den.

1 komentář:

  1. Jsem ráda, že mohu být inspirací. Těším se na Tvou aktovku pro vnoučátko ve tvaru přáníčka.:o)
    Ta francouzská záložka je kouzelná a ta vedle ní též. Hned bych se dala do záložkování. Právě začínám chystat Vánoce :o) Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat