9. května 2013

Satalice

Určitě jsem opět poslední, kdo popisuje úžasný sraz v Satalicích, také jsem se jako poslední přihlásila. No, spíše jsem termín prošvihla a byla z toho celá zničená.   Pak některá žena nemohla odjet a mě se ozvala jedna z pořadatelek, zda nechci jet. No samozřejmě že jsem chtěla! A tak jsem si zařídila dovolenou a moc, moc se těšila.
Takže v pátek jsem vyrazila směrem Strakonice - Praha Satalice. Ve Strakonicích přistoupila Fidula, se kterou se známe víc jak 25 let a skoro 20 let jsme se neviděly. Ale jak jsem přejela očima po nástupišti, okamžitě jsem ji poznala. Jakoby se ta holka vůbec nezměnila. V Praze u Anděla nás naložila Markétka (Screbla) a okružní cestou, to abychom si připomněly krásy hlavního města, nás odvezla na místo určení. Tam už byly organizátorky - Gabreta a Isobelka a některé další. Nastalo vítání a vzájemné představování a pak ubytování. Byla jsem na pokoji s Markétkou, Iriskou a Olinkou (Helge). Pro každou jsem udělala malou pozornost.







Vím, že počet neodpovídá, ale jedno srdíčko jsem vezla pro kamarádku, která mi přivezla "rýmovník". První večer jsme společně seděly nad alby a prohlížely a prohlížely. Kdyby to šlo, prohlížela bych celou noc. A u prohlížení se povídalo a povídalo do pozdních večerních hodin.


Ráno nás čekalo překvapení v podobě pexesa z našich NEJ stránek (a já si říkala, proč ji Gabreta nutně potřebuje), několik čtvrtek, "placka" Miluji scrapbook a suprový deštník. Také jsme se  s deštníky musely vyfotit.



Byly jsme rozděleny do několika skupin. Každá skupina si vylosovala nějakou podmínku a pro všechny bylo společné téma LÁSKA. Já pro naši skupinu vytáhla podmínku rámeček. Měla jsem s sebou několik fotek. Nakonec jsem se rozhodla pro lásku babičkovskou (na fotce moje maminka s mou dcerou).



Protože jsem měla stránku brzo hotovou a byla možnost dál pracovat, udělala jsem další stránku. Hotové fotky jsme si pověsily a okukovaly a čerpaly inspiraci.



 Díky holkám u stolu, které ledacos zapůjčily (to je na srazu to úžasné) jsem splnila i podmínku - čas. A zde je vidět, jak ten čas letí, na fotce je moje vnučka.


Odpoledne se tvořily visačky. Každá jsme jednu udělala a pak jsme si v krabici vytáhly další. Prostě abychom měly každá visačku na památku. Moje je ta první dole vlevo.


Večer jsme opět seděly a prohlížely alba a také úžasné krabičky Sáry. Na fotce to tak nevypadá, ale ve skutečnosti jsou ještě hezčí a propracovanější. Prostě dokonalé.



Nedělní dopoledne bylo věnováno povídání, tombole a opět povídání. Můj dárek do tomboly, který ani nevím, kdo si vytáhl. Já si vytáhla dárek od Gabrety - stužky a knoflíčky v klučičích barvách. To se mi hodí, nic takového nemám.

 A pak už jen loučení. Původně nás měla na autobus odvézt Markétka, ale Gabreta nabídla, že mě a Fidulu odvezou. Já to měla s odvozem až před dům. Ještě jednou díky.
Na srazu byla možnost nakupovat v obchůdcích u Marušky a u Danči. Snažila jsem se držet na uzdě a koupila jsem si jen pár papírů a jedna razítka. A to je úspěch.
Ještě jednou bych moc ráda poděkovala Gabretě a Isobelce za úžasný sraz. Dobrá dostupnost, dobré ubytování, dobré jídlo, sice menší prostor pro tvorbu, ale zase možnost koukat pod ruce třeba Helge - to je prostě něco. A také možnost se sejít, pokecat, probrat nejen scrapbook, ale i zdary či nezdary života - to je k nezaplacení. Už se těším na další setkání. Ať pořádané Gabretou nebo např. Iriskou. Jsme prostě skvělá komunita.

Děkuji za nahlédnutí  a přeji příjemné dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat