21. září 2013

Stránky

U nás v městě o prázdninách otevřely dvě milé ženy krásný, úžasný obchůdek s výtvarnými potřebami. Mají samozřejmě i věci na scrapbook.A protože jsou ochotny sehnat co se dá, tak jsem jim trochu zavázaná. A protože stránky ještě nedělaly, tak jsem jim udělala jednu 30" stránku. Mají ji vystavenou v krámku, protože se najde ještě hodně lidí, kterým název scrapbook nic neříká. A také stránka ukazuje, co lze s jednou fotkou a trochou papíru udělat.



A pak tu mám ještě jednu stránku. Tu jsem ale nedělala já. Dělala ji moje vnučka Zuzanka, když byla u nás na návštěvě. Místo hraní chtěla do mého tvořivého koutku. Tak proč jí to neumožnit? Jen jsem jí pomohla přilepit dlouhé papíry, jinak si dělala stránku sama. Na to, že to byla její první stránka a je jí pouze 6 let je to dobré, ne?



Děkuji za návštěvu a přeji hezké dny.

1 komentář: