24. července 2017

ATC

Před časem jsem si koupila barvy v prášku - Infusions. Vzala jsem si 2 jen na zkoušku. A po vyzkoušení jsem si řekla, že jsem udělala chybu. Vůbec se mi nevedlo. Po zaschnutí jsem měla buď černý nebo hnědý flek. A tak jsem je odložila a strčila úplně do zadu do šuplete. A myslela jsem, že už je asi nikdy nepoužiji. Člověk míní a FB mění. Viděla jsem video Katky a malý červík začal nahlodávat. I když Katka používá jinou značku, svoje prášky jsem vyndala ze šuplete a začala zkoušet. Samozřejmě na ATC kartičkách.

První jsou na téma Butterfly. Použila jsem akvarelový papír a akvarel. barvami jsem udělala duhu. Pak jsem vzala šablonu, nasypala trochu Infusions prášku a přestříkla vodou. Na další kartičku jsem šablonu otiskla. Byla jsem spokojená. Pak už jen přidat malé razítko motýlka, nitku a embos. motýla. Podklad motýla tvoří opět duhový papír. Ten mi vyrobil vnuk Pepča.








Na další kartičky jsem šla trochu jinak. Akvarelovou čtvrtku jsem posypala trochou prášku a pomocí lepidla Mod Podge jsem prášek rozetřela. Vzniklo zajímavé pozadí, které už nechtělo moc zdobit. Trochu orazítkovat, přidat křídlo motýla. Konečnou tečkou je placička z Fima.






Děkuji za návštěvu a přeji hezký den. Zítra snad ten HP.

2 komentáře:

  1. Wonderful piece of art!
    I did not understand your language so I used the Google Translation and got me more then one good laughs ;)
    Hugs, Anita

    OdpovědětVymazat