30. srpna 2017

Moje hrátky - ATC

Jak už jsem jednou psala - kdo si hraje, nezlobí. A já si, i při svém věku a vzdělání, ráda hraji. Ale místo hraček jako takových, používám k hraní strukturovací pasty, akrylové nebo akvarelové barvy, prášky Brusho, Lindys spreje a další.











Prášky Brusho jsou mojí nejnovější hračkou. A určitě dlouho zůstanou, protože jsem s jejich zkoumáním v začátcích. A ještě nějakou dobu (ne-li napořád) budu.
Od švagrové jsem k svátku dostala úžasné akvarelky v tubě. I s těmi se učím. A také jsem dostala "klasické" vodovky. Ty se mi moc líbí - když je použiji, vypadá jejich malba jako sametová. Krásné dárky. Švagrová ví, čím udělat radost.
A tak na mém stole opět roste kopička kartiček ATC. A nejen to. Leží mi zde i ART Journal. Ale to až příště.

Děkuji za návštěvu a přeji hezký den...

2 komentáře: